sobota, 25 czerwca 2011

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...

      Wesele duże czy małe, zawsze powinno być idealnie zorganizowane. Niejednemu wydawać by sie mogło, że jest to przysłowiowa "pestka", ale niektórym z Nas przysparza to nie mały problem.


      Zaczynając nasze rozważania o weselu powinniśmy zastanowić sie jak chcielibyśmy aby ono wyglądało. Czy miałaby to być impreza w plenerze czy też na sali, o jakiej porze roku, ilu gości jesteśmy w stanie zaprosić i jaką muzyką chcemy ich zaszczycić- orkiestra na żywo czy może Dj.

Oczywiście możemy ciężar przygotowań zrzucić na wedding planerkę lub rodziców, ale ja polecam samemu się tym zająć. To wbrew pozorom może być przyjemne!

   Każdy z nas ma inny gust i inną wizję swojego idealnego dnia, dlatego dużo aspektów trzeba obgadać na spokojnie ze swoim partnerem .
Nie wszystko co podoba sie Tobie może podobać sie Jemu! Sztuka kompromisu na pewno sie tu przyda, ale też nie każdy szczegół może być równie istotny i ważny dla Niego, tak jak dla Ciebie. Mężczyźni często nie zwracają uwagi na drobiazgi takie jak grafikę na zaproszeniach czy kolor dekoracji stołu na sali weselnej. Nie miejcie Im tego za złe-Oni po prostu już tacy są ;-)dlatego proponuje sprawić sobie dodatkowe wsparcie w postaci siostry, mamy, przyjaciółki lub... przyszłej teściowej, która pomoże ogarnąć  kwestię dodatków . Takie rady są naprawdę cenne, bo przecież co dwie głowy to nie jedna. 

    Oczywiście nie możecie całkowicie pozbawiać swojego mężczyzny przyjemności planowania. Zadbajcie o to, by jakiś punkt z waszej listy załatwili sami od początku do końca. Niech to będzie chociażby rezerwacja limuzyny lub załatwienie innego transportu dla Was w dniu ślubu.


    Założenie specjalnego zeszytu na zapisywanie wydatków na pewno sie przyda. Organizowanie wesela trwa kilka, a nawet kilkanaście miesięcy, wiec zalecam zapisywać wszystkie sumy wydane i zaliczki. Przyda on sie później do podliczenia i oszacowania sumy jaka została wydana na zorganizowanie imprezy. Dobrze byłoby określić kwotę jaką macie do dyspozycji, by później uniknąć niepotrzebnych stresów związanych z dopłatą.

     Załóżcie również teczkę do której będziecie wkładać wszystkie umowy, paragony i inne ważne dokumenty związane z weselem.
  
     Najważniejsza rzecz : Bez paniki....na pewno zdążycie wszystko zorganizować  


                                                                                   
    

1 komentarz: